اینورتر خورشیدی - اینورتر سینوسی

اینورتر COTEK - اینورتر کوتک - اینورتر تایوانی - نماینده انحصاری COTEK

اینورتر خورشیدی - اینورتر سینوسی

اینورتر COTEK - اینورتر کوتک - اینورتر تایوانی - نماینده انحصاری COTEK

خرید پنل خورشیدی

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیستم برق خورشیدی

راه اندازی یک سیستم برق رسانی خورشیدی ، کار بسیار دشواری نبوده و نیازمند مقداری محاسبات و برخی تجهیزات جانبی برای قرار گیری در کنار پنل خورشیدی می باشد . پنل های خورشیدی انرژی نور خورشید را دریافت و آن را تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند . حال مسئله مهم در این لحظه انتقال این انرژی الکتریکی به سیستم برق رسانی خانه می باشد . بنا به دلایلی که در مقالات بعدی نیز به آن خواهیم پرداخت ، نمی توان به طور مستقیم از یک پنل خورشیدی برای روشن کردن یک وسیله برقی استفاده نمود . برای همین نیاز به تجهیزات واسطی نیز احساس می گردد . همچنین در ساعاتی که یک پنل خورشیدی در حال تولید انرژی الکتریکی می باشد ، به طور معمول تجهیزات برقی فعالیت خاصی نداشته و نیاز است تا انرژی تولید شده توسط این سیستم ذخیره سازی شود .

بنابر این ، باتری و سیستم ذخیره سازی انرژی نیز به سیستم برق خورشیدی اضافه می شوند . برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در زمینه تولید انرژی الکتریکی توسط خورشید و نیز آشنایی با تجهیزات لازم برای ساخت یک سیستم برق خورشیدی ، می توانید به لینک سیستم برق خورشیدی مراجعه نمایید .

تجهیزات مصرفی خورشیدی

این نکته بسیار مهم است که بدانیم ، سیستم هایی که از انرژی موجود در نور خورشید بهره می برند ، محدود به پنل های خورشیدی نبوده و بسیاری سیستم دیگر نیز با نام تجهیزات مصرفی خورشیدی ، انرژی موجود در نور خورشید را به انرژی دیگری تبدیل می نمایند . این سیستم ها نیز در ساختار خود از پنل خورشیدی استفاده می کنند اما در خروجی انرژی غیر الکتریکی را به کاربر ارائه می دهند . یکی از معروف ترین تجهیزات مصرفی خورشیدی ، آبگرم کن خورشیدی است که انرژی موجود در نور خورشید را دریافت و به انرژی گرمایی تبدیل می کند . به عنوان مثال دیگر می توان پمپ آب خورشیدی را مثال زد که انرژی موجود در نور خورشید را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.